Farewell people

Nu kommer ett sånt här jobbigt inlägg för er. Jag ser fler och fler starstable-bloggar som skriver sådana här, men tyvärr så är det så det är. Jag kommer tyvärr att lägga denna bloggen bakom mig.. Jag har tänkt så jag nästan spruckit på hur jag ska göra. Jag loggar till och med nästan ALDRIG in på sso längre och det känns skit! 
 
Jag kommer inte ta bort bloggen men jag kommer inte blogga. Kommer nog aldrig komma tillbaka hit nått mer.. Jag har bloggat sedan 24 februari 2013 och ända till idag 10 februari 2015 och jag slutar min resa här. Så om jag hade fortsatt blogga här hade jag om 13 dagar firat 2 år som starstable-bloggare. 
 
Jag kan säga att det är väldigt känslofyllt att skriva detta inlägg. Bara jag tänker på alla människor jag träffat igenom bloggandet och starstable gör mig tårögd. Jag har tappat kontakten med jätte många förutom Cassandra ♥ Hon har hjälpt mig ganska mycket ändå och hon betyder väldigt mycket för mig! 
 
Jag har varit med om en otrolig resa, ni hjälpte mig när jag tappade lusten och jag har fått så många gulliga brev och sånt från er, mina underbara läsare ♥ Eftersom jag kommer sluta lägga upp bilder på min instagram så ger jag ut mina irl-konton så ni kan följa mig där! Jag hoppas att ni får ett underbart år och att ni tar hand om er ♥
 
Instagram: @saga_an
Blogg: fotonbysaga.blogg.se
Ask: @sagish
 
 
 
 

Kommentarer
Francesca Sundaughter

Nej vad tråkigt!

2015-03-31 / 15:54:38
BLOGG: http://teamsundaughter.weebly.com/




Kommentera Här ♥

Ditt namn:
Kom ihåg mitt namn

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Din Kommentar: