När är jag tillbaka?

Jag tänkte bara hoppa in lite snabbt och säga lite saker! Den 13/6 så slutar jag skolan..en fredag, på måndagen den 16/6 så kommer jag att börja blogga igen! Sedan får vi se hur mycket det blir men då börjar jag iallafall för att då har jag sjukt mycket mer tid till att roa er ♥ Jag har bla. köpt en ny häst(!!!) och lite längre ner i inlägget så kommer det nån bild eller 2 ;)) Han är en valack på 12 år som heter Hotboy aka Totte, vi ska utvecklas i dressyren mest eftersom han har en fantastisk framåtbjudning! Jag har iallafall inte bytt hår^^ Men snart så ska jag seriöst klippa mig snart så vi kör på det. På onsdag kommer det säkert Tinkrar så då flyttar ännu en häst in i stallet om jag gillar dem, färger,byggnad osv., det avgör saker till 100%. Under tiden har det väl inte hänt så mycket :) så ni behöver inte oroa er för en bildbomb för jag har knappt tagit bilder heller haha! 
 
(bilder lånade från Hedvigmcfield.blogg.se)

Kommentarer
Mandi Pandi Äppelpaj

TJOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Svar: Mandi....sry men jag gillar nt när folk spammar :s
Juliette Starlord

2014-05-30 / 09:19:36
BLOGG: http://mandypie.blogg.se




Kommentera Här ♥

Ditt namn:
Kom ihåg mitt namn

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Din Kommentar: