I skrivandets stund..

..så har jag verkligen INGEN lust att blogga. Jag känner bara att idéerna är slut, om jag t.ex redigerat en bild åt en så får jag massa frågor m.m och det gör mig irreterad för redigerar gärna inte 1000 bilder åt en person när de andra bara får kanske 2 once in a lifetime. Så jag bestämmer mig för att ta en lång bloggpaus som kommer att hålla på till mitt sommarlov ungefär så får vi se sen hur jag kommer att göra. Under denna tiden vill jag INTE ha frågor som "När kommer du tillbaka?", "ÅÅÅH kan du inte börja blogga igen", "Saknar dig så mycket snälla blogga igen!!" För det gör mig pressad så tillslut kommer jag att sluta blogga pga. pressen jag får. Vill även inte ha pressande kommentarer för ni får inte eran Juliette tillbaka för att ni pressar med kommentarer m.m! Jag kommer nog inte vara aktiv på Instagram heller tyvärr för jag mår inte alls bra av all teknologi jag använder i min vardag som dator,mobil och andra saker, mår inte alls bra. Så vi ses nån gång på bloggen senare på våren eller ja ska man kanske kalla det sommar? Om ni vill kontakta mig för något annat så finns jag här:
 
Edit: För att veta lite av vad jag gör så kolla HEDVIGMCFIELD.BLOGG.SE!
 
 
 
Instagram: @juliette_starlord
E-mail: [email protected]
Skype: juliette.starlord.7
Twitter: @JStarlord
Om ni vill skicka brev på sso: Juliette Starlord
 
 
 

Kommentarer
Mandi Pandi Äppelpaj

:(

2014-05-04 / 16:34:56
BLOGG: http://mandypie.blogg.se



Hedvig Mcfield

Din dömma unge :(

2014-05-04 / 18:58:21
BLOGG: http://hedvigmcfield.blogg.se



ebba guldwater

vet exakt.... började med instagram för att tag sen.... och ibland la jag ut redigerade bilder och gissa om man fick samma fråga....fick tillslut damp av det så slutade instagramma helt och har bara min youtube kanal nu.... trist men jobbigt med samma fråga konstant :\

Svar: :( <3
Juliette Starlord





Kommentera Här ♥

Ditt namn:
Kom ihåg mitt namn

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Din Kommentar: