Då var man tillbaka!

IDAG så börjar jag blogga igen! Har ni saknat mig? ;) Jag har iallafall saknat er ♥ Jaa ni som brukar se mig på Starstable vet ju att jag har köpt en TINKER! Hon heter Summerlove aka Lova/Mimmi och är 10 år, isabellfärgad bara för att jag älskar den färgen ♥ Jag håller på att tänka ut lite nytt till designen så nån dag så kanske ni får se nån liten "Sneak Peak". Men bara så ni vet så kommer jag kanske inte blogga lika mycket som jag gjorde innan, men men ni står nog ut med det :) Nu efter denna nystarten så hoppas jag på att få bloggen mer globaliserad och då menar jag fler läsare, kommentarer och såntdär! Här får ni en bild på Lova ♥
 
 
 

Kommentarer
Mandi Äppelpaji

WIE

Svar: Hahaha <3
Juliette Starlord

2014-06-16 / 10:56:19
BLOGG: http://Mapplepie.blogg.se



Mandi Äppelpaji

Yeeeey! Ja, OFC! Har jag saknat dig!! DU ÄR BÄSSTOCH HAR BÄSSSTA BLOGGEN EVER! :D Love u :D

Svar: <3<3<3<3 :* :* Fijnis <3
Juliette Starlord

2014-06-16 / 14:37:56
BLOGG: http://mapplepie.blogg.se




Kommentera Här ♥

Ditt namn:
Kom ihåg mitt namn

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Din Kommentar: