Challenge Dag 3 - Fulaste och Finaste hästen (internetproblem)

Fulaste hästen: 
 
Tycker inte om färgen. Tycker det är extremt fult med den "guldiga" manen till så den ser ut som ett misslyckat val av starthäst tyvärr •__• Jag vet att jag aldrig kommer att köpa denna och jag rekommenderar till andra att inte slösa pengar på en häst som ingen gillar :s
 
 
Finaste hästen:
 
Är såklart min alldeles egna Popstar ♥ Så fort jag såg henne första gången blev jag förälskad i henne! Färgen "smutsisabell" som jag kallar den  tycker jag passar mig så himla bra! Hon är snyggaste i blå också hehe. Bläsen bara ser på perfekt ut där på hennes stora välformade huvud.
 
(förlåt för så himla dålig uppdatering men internet kan gå och dö just nu..)
 


Kommentarer
Esmeralda Eastdotter

Håller med dig om båda hästarna, dock så tycker jag att det är svårt att välja den finaste hästen, mwhiihi...;)

Svar: Hehe ;))
Juliette Starlord

2014-04-14 / 20:45:54
BLOGG: http://esmeraldastarstable.bloggplatsen.se



Miranda Goldroad

Håller med Esmeralda! c: Men tycker att finaste är min startis hehe <3

Svar: ;)
Juliette Starlord

2014-04-17 / 20:02:12




Kommentera Här ♥

Ditt namn:
Kom ihåg mitt namn

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Din Kommentar: