Nya Pållar!

Jo asså jag kunde inte hålla mig längre så ni får ett litet inlägg här bara nu innan vi startar upp igen! Här är mina nya hästar Wildchild aka Chilli och Embersoul aka Emil ♥ Lite kort info också :)
 
♠ Embersoul aka Emil ♠
 
 
Emil är en busig unghingst på 5 år, han blev inriden vid 3 års ålder och han ska bli lätt tävlad i hoppning och dressyr, men han kommer mest att användas till lugna skogsturer barbacka eftersom han är så sjukt lugn i alla lägen ♥ Han är 170cm i mankhöjd och en fin brun som går i lite ombre!

 
♠ Wildchild aka Chilli ♠
 
 
Chilli är också en unghäst, hon är ett sto på 4 år. Hon är ganska pigg men hon blir aldrig het och stark! Hon ska gå mycket terräng och hoppning men jag vill ju såklart ha henne ridbar i dressyr också ♥ Hon är renrasig Arabiskt fullblod och därför ganska känslig. Hennes förra ägare tog aldrig ut henne i skogen för att då riskerade hon att skada sig men jag är inte en sådan människa. Hon ska få gå i skogen hur mycket hon vill ♥ Chilli är 150 cm i mankhöjd! 

Kommentarer
Anonym

:D du har sagt det till mig, men du har inte berättad för bloggen om den där vit-gula typ med blåa ögon, hästen du köpte.

Svar: Oj HAHA mitt minne är skit x) kom på att jag sa att jag hade köpt en men nt vilken HAHA
Juliette Starlord

2014-09-20 / 20:50:32



Mandy

Oj det skulle stå mandy på min kommentar xD det var jag som var "anonym" hehe

Svar: HAHA x)
Juliette Starlord

2014-09-20 / 20:51:41



Paj...?

:)
Du deltar väl i min tävling? Inte!? Klicka bara på länken jag skrev in :)




Paj...?

Oj sry klickade på skicka tre gånger :s xD nejmen aa... Hehe radera den här och två av de andra kommentarerna sen :P
Apa





Kommentera Här ♥

Ditt namn:
Kom ihåg mitt namn

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Din Kommentar: