Skit oxå!! :'(

SER NI?? BLOGGEN SER HET FAILAD UT! Jo,jag skulle fixa till en sak,sen så är den jäkla design saken så himla tvungen att skita ner sig och bli helt f*ckad D': Hade kvar stilmallen men nt så smart att ta tillbaka den utan det var inte på "Stilmall" utan "Startsida" jag blev dum i huvudet på :( Förlåt! Men ni kan fortfarande kolla på bilder fast aa ni får strunta i det som ser miffo ut och bara leva livet ♥ Mst vänta tills Hedvig kommer hem så hon kan hjälpa mig,hon är PRO på sånt med koder till blogg.se :| F** VAD ARG JAG ÄR!! :((

Kommentarer
Cassandra Riverforce

Jag tycker att det inte ser konstigt ut ett dugg! Kanske bara var det just då ;) <3

Svar: Haha headern,neppp...nt den jag jag (SKA)ha :/
Juliette Starlord

2013-12-31 / 17:19:20
BLOGG: http://riverforce.blogg.se




Kommentera Här ♥

Ditt namn:
Kom ihåg mitt namn

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Din Kommentar: